NephroCare koristi kolačiće na ovoj veb stranici kako bi poboljšao korisničko iskustvo i pružio najbolju moguću uslugu. Ukoliko nastavite da pretražujete veb lokaciju, slažete se sa našom upotrebom kolačića. Za detalje pogledajte našu politiku privatnosti.

Pacijenti na PD

Putovanje za pacijente na PD

Ako se lečite peritoneumskom dijalizom (PD), to ne znači da morate da odustanete od putovanja. Mi vam omogućavamo da više ne brinete o svojim dijaliznim tretmanima dok ste na odmoru. Naš pouzdani tim pomaže vam da nastavite sa terapijom peritoneumske dijalize dok istražujete nove destinacije širom sveta. Ako se unapred pripremite, mnoge destinacije biće vam dostupne. 

Najvažniji prvi korak je da se konsultujete sa medicinskom sestrom za PD pre planiranja putovanja: Ona će vam pomoći da organizujete svoje tretmane u toku putovanja, daće vam savete u vezi sa mogućnostima i destinacijama i proveriće da li kompanija može, u zemlji koju želite da posetite, da isporuči tečnosti koje su vam potrebne.

Kad god želite da putujete, planiranje unapred je od ključnog značaja. Kao pacijent na dijalizi možda ćete morati malo više da planirate od drugih putnika, ali uz našu pomoć to je samo nekoliko koraka i možete uživati u putovanju, a da ne brinete o dijalizi.

Aranžmani moraju dosta unapred da se obezbede uz NephroCare, kako bi oprema i tečnosti za dijalizu stigli na destinaciju za odmor na vreme.

Neke zemlje imaju ograničenja za tečnosti za PD koje se unose u zemlju i zahtevaju posebno odobrenje i dokumentaciju. Sve to radi NephroCare tim.

Ako sa sobom nosite uređaj APD cikler, ne zaboravite da ponesete produžni kabl i dodatni dugački odvodni vod. Najbliža utičnica za struju ili odvod mogu biti udaljeni od kreveta.

Krenimo!

  • Kada ste izabrali destinaciju za svoj odmor, razgovarajte sa našim timom za turističku dijalizu zbog usklađivanja vaših dijaliznih tretmana u toku godišnjeg odmora.
  • Javite nam se na vreme, da bismo imali dovoljno vremena da vam pomognemo u procesu usklađivanja. 
  • Dogovorite isporuku tečnosti, linija i materijala sa kompanijom – oni će vas obavestiti ako je potrebna neka posebna dokumentacija.
  • Obezbedite da imate adekvatnu rezervu materijala i lekova, u bezbednim okvirima, za slučaj odlaganja putovanja.
  • Pronađite ime, adresu i broj telefona Fresenius Medical Care dijalizne jedinice koja je najbliža vašoj destinaciji. NephroCare tim će vam pomoći da dobijete te informacije.
  • Opustite se – u dobrim ste rukama!

Priče pacijenata